2013-01-28

Det här med vakna tidigt kan jag nog glömma =/. Vaknade en halvtimma innan jag skulle börja jobba idag och då hände det av rent tur. Syrran ringde av slump och behövde hjälp med en grej. Hade lätt kunnat sova några timmar till då jag fortfarande var sömnig. Kan vara pga att det var min första natt då min kropp inte hunnit anpassa sig till nattrytmen. Jag får göra ett nytt försök imorgon och se om jag lyckas bättre med det.
Det var kul att träffa kollegorna igen. Lite blandade känslor vart det. Många vart chockade att jag var tillbaka men glada över det. Har fått höra att det inte har gått så bra med ersättaren/na till mitt distrikt.
Natten har vart lite strulig, men ändå rullat på, så nu känner jag att jag är med i matchen igen :-)
Anyway...Ny dag, nya tag... Imorgon ska jag få testa ett "gång" distrikt / områdesbevakning. Det är dubbelbemannat, så får hoppas att den kollegan är social så tiden går fort.

BTW, idag firar jag min första månad utan någon slags skräpmat! Helt fantastiskt...  =D. Får se hur länge det håller nu när man börjat med natt jobbet igen =/. Tur att morsan tvingar med mig matlådor, så jag har lite fusk =P.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0