2013-04-08

1 dag kvar!!! Det börjar kännas mer verkligt nu. Nytt liv och nya äventyr väntar i slutet av tunneln. Jag kan se mig där i slutet men det är fortfarande suddigt och man har ingenaning om vad som väntar mig då. Det enda jag vet nu är att jag ska iväg långt från allt och alla för att uppfylla min dröm. Jag vet också att det kommer krävas hårt diciplin och mycket plugg av mig för att jag ska nå dit. Hoppas att allt kommer gå enligt planerna och att det här året kommer flyta på snabbt.
 
Har de senaste dagarna bara åkt runt och träffat kompisar samt tagit farväl. Många har velat träffas men jag har inte haft tid till det tyvärr.
Passade på att klippa mig hos en kompis som är utbildad frisörska och även ta farväl där. Har fått erbjudan förut att klippa mig hos henne, men har aldrig vågat =P. Men nu är hon erfaren och duktig så hon fick den äran =). Det blev faktiskt jätte fint och hon var grymt duktig. Kanske blir flera besök där i framtiden ;-).
 
Idag bjöd jag hem Susanne på middag. Hon gjorde bra intryck på morsan efter senast och sen dess har morsan tjatat om att bjuda hit henne igen =P. Hon gillar en arabiskmaträtt, Kibbeh som morsan brukade göra.
Hahah morsan är så skön. Hon tog fram alla ingredienser och visade hur hon gjorde de. Susanne fick också prova göra några och det gick faktiskt bra ;-). Wifey makeover ;-) Allting har dokumenterats =P.
Efteråt drog vi igång filmen Pitch perfect som faktiskt var rätt bra ;-). Rekomenderas!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Marwa

Hahahahaha va trevligt. Synd att jag missade miss Sussan. Ni verkade ha det väldigt trevligt. Puss <3

2013-04-11 @ 23:05:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0