2013-04-01

Första april idag ;-). Drog ett litet april skämt på Facebook om att jag blivit pappa. Så jävla kul att se hur många som gick på det. Skrev statuset innan jag gick och lade mig och satte min mobil på ljudlös. Bad lillebrorsan samt lillesyrran kommentera med något så att det blir mer troligt. Vaknade upp sen på morgonen och där ligger 26 missade samtal, 8 förvirrade och 5 arga sms. Heheh många gratulationer fick man också =). Jag ska ju iväg i ett år, inte fan skulle jag skaffa barn, och man kanske ska börja med en brud först =P. Men men, många köpte det och Mahdi vart pappa för en dag =D.
 
Idag var en efterlängtad dag. Det är måndag och jag får äntligen gymma =D. Mitt kort fungerar endast på vardagarna mellan 07.00-16.00  Så jag har placerat mina vilodagar på helgerna. Blev ett ben pass då jag nu av erfarenhet känner till att de flesta har sin bröstdag idag och alla bänkar brukar vara upptagna. Så jag har börjat anpassa mig till deras schema för att slippa dela och trängas på maskinerna och det fungerade perfekt =).
 
Fick nya skor av morsan idag. Riktigt snygga Frankie Morello skor som jag bara var tvungen att kolla upp priset på... Blev chockad när jag såg att de kostar 2700:- på deras hemsida. Helt sick! Hon hade fått de av en vän som tydligen inte visste att det var märkesskor. De här lär man polera och underhålla varje gång man ska ha på sig de =P. Man vågar ju knappt slita på de!
Varsågod Mahdi =)
 
Morsan fixade super goda hemmagjorda falafel idag. Hon fick receptet av en känd restaurang i Irak som vi käkade hos förut när vi var där. Så nu kan hon hemligheten till hur de blir så goda =). Fyfan vad de satt bra ;-). Nam Nam!
 
 
 


Kommentarer
Ullis

Hahaha det var ju ett störtskönt förstaapril-skämt, en klassiker! :D
Snygga dojor också, M som i Mahdi right?! ;)

Svar: Hehe visst ;-). Kul att många gick på det och försökte få tag på mig för att bekräfta =P. Några listade ut det i början, men jag var snabb med att ta bort kommentarerna och skrev till de privat, att de skulle spela med. Tror det var det som fick det hela att bli så verkligt hahah.Förra året drog jag ett om att jag vart på sjukhuset efter en motorcykel olycka. Många vart oroliga, men INGEN RINGDE =P. Verkar som att det är barnet man är mest orolig för ;-).
Hehe ja, älskar de. Skulle aldrig köpa skor för 2700 =P. Men känslan att äga de gratis är ju oslagbart =P.
Ja ha eget skomärke, I wish ;-). Det står ett "F" (Frankie) på andra sidan också.
Kan de kanske passa med min pilot uniform tro? ;-).
Mahdi

2013-04-02 @ 12:46:18
URL: http://ullisweb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0