2013-03-25

Löningen has arrived ;-). Jag kommer få så mycket skit från CSN då vår smarte planerare har betalat ut mina pass som jag egentligen skulle spara som "komp" till nästa termin. Så det kommer inte vara kul när de märker av min inkomst. Jag har lagt alla de pengarna åt sidan, så man har något att leva på när de sen stryper allt =\.
 
Fick min första punka på min Mazda igår. Vänster fram. Vet inte när exakt jag fick det då jag märkte inte av det förens vid avfarten från E18 när man började sakta ner. Som tur var det nära hem, så jag kunde gå hämta ett sommardäck och montera tillfälligt. Man kommer ändå byta till sommardäck om några dagar så den lär få sitta kvar där resten av året.

Igår bjöd jag hem några vänner från jobbet på lunch. Morsan hade lovat att fixa lite god käk. Det var rätt trevligt och kul att träffa alla igen. Men det här med passa tider... Oh vill inte tänka på det igen. Jag skulle aldrig komma sent till en träff som en väns familj har bjudit mig på... Anyway, alla dök upp till slut och vi kunde äntligen äta =D.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0