2013-02-13

1 2 3 fanta o rosé, 1 2 3 alla brudar ner på kne! Vad gör vi? Nu kör vi!
Hehe borde inte ha lyssnat på den låten, nu har den fastnat i huvudet. Vaknade för en stund sen och lyckades få uppleva något jag inte fått se på länge... Solljus =D. Helt otroligt, trodde inte att sådant finns nu förtiden =P.
Idag har jag lovat hjälpa min gruppledare flytta lite tunga möbler då han ska flytta in tillsammans med sin tjej. Är glad för deras skull och hoppas de kommer trivas i sitt nya hus =).
Får se hur mycket energi i armarna det kommer finnas kvar, då jag gärna vill få med ett besök på gymmet. Får satsa på träna ben och mage annars i värsta fall.
Mer än så är det inget mer planerat. Vill gärna försöka ta det lite lugnt på kvällen och vila ut kroppen efter den där långa arbetsvändan. Men man vet aldrig vad som kommer upp så jag låter det bara vara en "ide" än sålänge ;-).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0