2013-03-19

NOOOOOO! Seriöst alltså! Vill inte ha mer snö! Det här är ju bara hopplöst! Det var ingen rolig syn att vakna till idag och hoppet om våren har sjunkit rejält. Forskare snackar om globala uppvärmningen... Vilken jävla globaluppvärmning?!? Snarare global nerfrysning! BLÄÄÄÄÄ!
Sitter och kollar på väderprognosen nu i skrivandestund och det ser inte ljust den här veckan heller. Snöbyar och starka vindar samt minus grader.
 
Wooosaaah.... The World ain't all sunshine and rainbows...
 
Lurade med lillesyrran till gymmet idag. Det blev rätt bra pass idag. Båda pusha varandra och körde slut på oss. Började med 30 minuter på bandet, följdes av biceps, rygg och mage. Känner att jag orkar mycket mer nu så det var inga problem för mig, men syrran ångrar nog det mesta imorgon när träningsvärken kommer ;-).
 
Blev lite plugg och repetition på gamla prov när jag kom hem. Sen råka man fastna på youtube när jag började kolla på massa video som studenter har spelat in från deras flygningar. Rätt intressant att se hur dagarna och flygningarna ser ut sen när man kommer dit. Bara LÄNGTAR!

Nu blir det mys och filmkväll med familjen. Badboys 2 står på menyn UTAN chips och popcorn =(.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0