2013-04-06

Sista helgen i Sverige =D. Det har ändå gått ganska fort nu sista dagarna. Börjar känna lite pirrigt faktiskt. Jag får hela tiden känslan att det är någonting som jag glömt och missat inför resan. Men kan inte komma på vad det är =P. Tror inte jag kan vara mer förberedd än vad jag redan är just nu.
Var förbi Forex på dagen och växlade lite svenska kronor till Amerikansk dollar. Valutakursen har jag bevakat ganska länge nu och den har legat ganska stabilt mellan 6,3 - 6,9 kr/USD. Så nu har man lite fickpengar iallafall. Kommer skaffa ett bankkonto sen när jag kommer dit så man slipper alla avgifter och kontanter.

En av mina närmaste vänner, Momme är nu på besök i Stockholm och vi hade pratat om att träffas och passa på umgås innan jag drar. Han pluggar nere i Trollhättan och det händer sällan att han kommer på besök. De gångerna han har varit här så har man jobbat eller varit upptagen med något annat. Om jag minns rätt så träffades vi senast i Augusti O.o. Det är synd att vi inte ses så oftare som vi brukade göra förut. Nu är alla splittrade i olika städer och efter att facebook tagit över den sociala biten så har träffarna minskat.
Vi samlades först hemma hos Ali och Jenny och "för festade" med Tekken 6 ;-). Jag var tvungen att visa vem som fortfarande är kungen över det spelet =D.
Sen när alla var på plats, började vi röra oss mot stan. Inget planerat egentligen på vart vi skulle göra utan det fick bestämmas på vägen dit =P.
Det blev en rolig lång natt och man kände knappt av tiden. Jag var inte hemma förens vid ~5 tiden och dagenefter hade vi bestämt en tidig träff för att umgås lite innan Momme skulle dra tillbaka till Trollhättan.
Vi hade kul iallafall och det var jätte roligt att träffa alla igen. <3 <3 <3. Kommer verkligen sakna alla!
  


Kommentarer
Jenny

Haha Mahdi får börja med att säga att det var Tekken 6 och sen rätta stavningen lite
(Jag var tvungen att visa vem som fortfarande är kungen över det spelet =D.)
Haha vem var det som vann hela tiden, jo JAG :D

Svar: Hehe ja ja ;-). Det hände typ 2-3 ggr och med tur varenda gång. Ok då, jag erkänner, du var bra ;-). Men jag var bättre =P.
Mahdi

2013-04-07 @ 20:28:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0