2013-03-16

Så underbart att kunna stänga av mobilen i 3 dagar utan att känna att man varit i behov av att de varit på.
"Me, myself and I" är något jag behövde ge mig själv och kommer fortsätta med det. Jag har varit så borta att jag t.o.m glömde bort att mobilen varit avstängd.
Jag har varit så nere dessa dagar och märkt att det är egentligen är pga mina val som det har blivit så. Det har tagit all min energi, fått mig att må dåligt och till vilket pris? Det är sorgligt men jag var nu tvungen att omplacera mina prioriteringar och sätta dit gränser.
The world aint all sunshine and rainbows....
 
Anyway, back to reality. Det har inte hänt så mycket faktiskt förutom plugget och renovering lite här hemma. Har haft funderingar på att glasa in balkongen, men känner att det kommer kosta en del. Föreningen vill inte heller att man ska hålla på med det där själv utan anlita en firma som håller på med det. Den firman måste även ha massa kvalitetscertifieringar ISO9001 bla bla bla. Så jag var i kontakt med några och fick lite prisofferter.
Ehhhh tror jag lägger nog ner balkongverksamheten just nu =P. Det var sjuka priser och inga pengar jag var beredd att lägga ut just nu.. 25000 kr inkl rotavdrag... Allt berodde iof på vad för slags glas man ville ha och hur storbalkong man hade. Men naaaah... kan leva utan en inglasad balkong ett tag till =). Får hålla mig till golv, färg och lister =P.
 
Har börjat kolla på en ny dramaserie, (Hehe ja, jag vet... jag fastnar lätt). Chicago fire heter den och har bara briljerat hittills. Från namnet kan man räkna ut att den utspelas i storstaden Chicago och handlar om bränder. Det är lite som "112 - på liv och död" men fokus på räddningstjänsten. Har för mig att den går/gått på TV 3, annars kan man såklart *host* ladda ner *host* den och se alla avsnitt när man önskar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0