2013-03-30

Resan börjar närma sig och allt rullar fortfarande som det ska. Plugget flyter på och allt är i sin ordning. Börjar kännas lite pirrigt ju närmare den dagen kommer. Det är 3:e gången gillt nu, så nu är det all in som gäller. Läste på nyheterna för någon dag sen att vulkanen Hekla i Island kan vara på väg att få ett utbrott. Siste ett utbrott skedde ledde till att flygtrafiken stod stilla i närmare en vecka. Inte bara det, nu hotar Nordkorea med kärnvapenkrig också. Så den här resan känns jäääävligt bra =).
 
Har fått lite kontakt med några som ska gå i min klass. En av de bor här i Stockholm, så jag föreslog att vi kunde umgås lite här innan vi kommer dit. Det var trevligt faktiskt, vi var och lunchade och snackade lite om allt möjligt. Har även kontakt med de andra, men bara via cyberspace. Det har flutit på med plugget och allt annat för de också, så vi alla räknar ner nu =D. Kommer bli grymt!
 
Lite goda nyheter kommer här... Håll i er... Jag ska bli morbror! Fatta det! Kan inte tro det själv! Super kul och jag är glad för syrrans skull. Det är bara svårt att smälta in det hela. Jag ska snart bli ropad för morbror av min systerson =D. Pappas önskan går i uppfyllelse, familjen blir större och större =). Han önskade alltid sig barnbarn =).
 
Har följt mitt tränings schema som vanligt. Har blivit mycket enklare att utvecklas känner jag. Tyngre och tyngre vikter klaras av och konditionen går åt rätt håll också. Så just nu är jag super nöjd och man börjar märka stora resultat =).
 
Hemmafest hemma hos en tjejkompis och firade påsk. Inget planerat direkt, utan man vart tillfrågad och jag hade inte så mycket att göra den dagen så det fick bli det. Satt och lirade lite spel, umgicks och hade det trevligt. Kom inte hem förens vid 05.00 tiden och dagen efter hade jag lovat min kusin att följa med och fiska.
 
Var ute på ett litet fiskeäventyr med min kusin. Hängde ute bland Stockholms skärgård och fiska havsöringar. Det blåste en del och svinkallt var det där ute. Man hade på sig en del kläder så vädret var inget problem alls faktiskt. Väntade in solnedgången och satt där och hade det mysigt. Lite matsäck, varm kantarell soppa stod på menyn och jag kan säga att den satt fint =).
 
Idag ska jag plugga in det sista och kolla på film hela dagen, för jag tycker att jag förtjänar det =D
 
.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0