2013-03-03

Jag känner mig fri... Den låten sjöng man hela fredag natten. Det var nämligen mitt sista pass på jobbet... igen ;-). Hehe ja man får hoppas att det blir av den här gången. Orkar verkligen inte skjuta upp på det något mer. Vill upp i luften och flyga nuuuu. Är så förberedd och redo inför det just nu så.
Det vart en actionfylld sista natt iallafall och jag hade hoppats på ett avslutningsgrip. Vart nära, men tyvärr gick det inte hela vägen. Villa inbrott som slutade med en biljakt. Jag fick avbryta efter att gärningsmännen lämnat bilen när de märkt att de vart omringade av polisen. Polisen spårade med hund men tappade spåret efter ett tag. Jag som var så säker på att vi skulle få de, men en hundnos förstörde allt.
Själv hade jag egentligen inte tilltäckligt med lagstöd för att fullborda gripet som väktare =/. Helikopter och endel polispatruller hjälpte till med jakten efter gärningsmännen, men inget vidare resultat. Bilen de lämnade är förmodligen deras egna då de låste bilen med nyckel när de sprang därifrån. Kan ha vart en riktig tabbe från de. Alla saker de hade lastat i bilen låg kvar och blev beslagtagna av polisen. Så det var en lyckad insats iallafall och det kändes ännu bättre när man fick creds av polisen :-).
 
Igår var jag och några vänner ute för att fira en kompis som fyllde år. Passade på att fira ännu mer då en kollega nyligen förlovat sig och sist men inte minst en till avslutningsfest för mig =D. Är så glad för deras skull och önskar de all lycka i världen. Är det någon som förtjänar det så är det det här underbara paret <3.  Vi hade super kul och dansade hela natten ut. Var helt slut i bena och man lär ha tappat några kilon efter den natten.
 
 De 3 musketörerna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0