2013-03-06

Jag satt häromdagen och läste min tidning, en dag som så många förut... och jag tänkte på alla de drömmar man drömt, som en efter... hahah nah ska inte dra hela låten =P. Ville faktiskt börja med "Jag satt häromdagen" men sen kom låten upp i huvudet =P.
Idag är det början på jobbvändan egentligen. Det känns skönt att inte behöva jobba något mer på ett tag nu ;-). Man känner sig så fri från all ansvar och "att måste göra" saker. Nu kan man bara luta sig tillbaka och njuta så länge det varar. Har redan börjat sakna kollegorna iof och kommer säkert göra det ännu mer nu när dagarna går.
Hade faktiskt gärna velat jobba sista månaden också innan man drar och tjänat ihop lite cash. Men de förbannade CSN skulle jaga mig och jag orkar inte hålla på tjafsa med de jävlarna igen. Har redan tjänat över fribelopp gränsen, så vi får se vad de säger om det =/.

Golvet här hemma är för det mesta klart nu, bara listerna kvar att sätta dit. Nästa vecka blir det förmodligen tapetsering av vardagsrummet och hallen. Funderar även på byta ut alla eluttag och strömbrytarna till lite modernare varjanter. Lika bra att köra på nu när man är igång =).

Har nu fått som rutin att ligga kvar i sängen när jag vaknar och dra upp lite serier. Blev några avsnitt av Teen wolf och Vampire diaries. Snacka om att vara beroende =P. Lite av lata mahdi sidan som man utnyttjar väl, med andra ord ;-)

Vart ett gympass idag med såklart. Schemat finns där för att följas ;-). No pain no gain
Blev ryggen och tricepsen som fick ta stryk idag. Jag älskar känslan när man har tränat rygg delen, speciell svanken. Man känner att man inte behöver bära sin kropp då de spända ryggmusklerna sköter det och man blir så rakryggad.

 

 Perfekta mellanmålet... Kvarg, Crunchies med torkade frukter och jordgubbar

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0