2013-04-04

Här finns laddade pistoler, se upp för habbade personer som bangar sina kanoner... Välkommen till vår betong
Dem har zikini o tabanja becknar heroin o ganja bland hus som liknar varandra... Välkommen till vår betong
Hehe kommer en cover på den låten snart ;-).
 
Idag var en rolig dag. Hade planerat att träffa en tjejkompis som jag inte sett på ett tag nu. Vi brukar umgås och prata rätt ofta och den närmaste tiden har vi bara kommit närmare och närmare och blivit riktigt bra vänner. Hon är så underbar och jag känner att jag kan vara mig själv med henne. Man önskar att man hade flera sådana i sitt liv. Så idag skulle vi ut på en picknic och bara umgås och snacka ut. Vi var nere på Järvafältet och tog en lång promenad till ett fint ställe som hon hade hittat. Vädret hade vi på vår sida också så man passade på att ta och njuta av solen också. Lite rostbiffmackor, ballerinakex, vindruvor och Schweppes stod på menyn. Nam Nam ;-).
 
Efter det skulle vi ta ett snabbesök på IKEA i närheten. Den butiken hade fyllt 20 år och firade med "REA kalas".
Om jag ska vara ärlig så måste de ha missat REA skyltarna för det kändes som att det var normala priser bara. Anyway... som varje IKEA besök så lyckas man alltid plocka med sig något och vi fick med oss en påse hem ;-).
The journey var inte över än... Rusta och djurbutiken fick ett besök också och där köptes mattor och hundmat.
 
Hem kom man sen också och där har man fått besök av min Alby kusin som ska tillbringa påsklovet hos oss =). M.a.o Playstation och dataspel dygnet runt =D
 
 
 
 


Kommentarer
Ullis

Den tjejkompisen känner jag minsann igen! :)
Det låter som en väldigt mysig dag!

Svar: Hehe jasså, du också =P. Sjukt vad världen är liten ;-). En av de personerna man kommer sakna mest när man drar iväg.
Ja, det var trevligt ;-). Alltid kul med picknic och promenad med rätt sällskap ;-). Hundarna hade det bra också =P.
Mahdi

2013-04-05 @ 01:45:46
URL: http://ullisweb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0