2013-03-12

Idag var det 20 min rullband som gällde. Alltså fan vad musik gör så mycket. Höll på springa och var nästan slut i bena. Helt plötsligt dyker Eye of the tiger låten i Mp3:n och baaaaam. Det gick inte att få stopp på mig.
Det börjar nu bli kul att dra till gymmet. Man börjar känna alla där och man känner sig mer välkommen när alla kommer fram och pratar med mig. Vi peppar varandra och skämtar om allt typ. Det slutar såklart med lite för mycket prat, men vafan det ska ju vara kul att träna. Man gör ändå allt man ska göra och pratar under vilotiden mellan set:en.
Har märkt att jag gått upp 5 kg sen jag började träna med det nya schemat, så det går åt rätt håll. En månad till i den tempon så lär jag få bra resultat.
Blev iallafall ett rygg och triceps pass avklarat idag. Imorrn väntar bröst och biceps och då ska det pumpas ordentligt ;-).
Nu väntar Champions league matchen Barcelona - AC Milan och jag har reserverat ett bord på olearys med några grabbar. Hoppas Milan vinner så man slipper se det tråkiga Barcelona spelet något mer.
Heja Milan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0