2013-03-04

Då var man dag människa igen =D. Mina ögon är inte anpassade för ljuset ännu, därför har jag känt att de blir trötta rätt fort. Fick inte så mycket gjort idag tyvärr. Latade mig i sängen och kollade på en ny serie som jag börjat följa, Teen Wolf. Den är ungefär samma princip och handling som Vampire diaries, men ännu bättre ;-).
Hann iallafall iväg till gymmet någongång på eftermiddagen och körde ett axel och magpass...
Idag var även min första dag på den nya kursstarten, men eftersom jag redan läst dessa kurser så behöver jag inte göra om de. Likså alla tester avklarade. Men kommer läsa och repetera lite för mig själv ändå för att fräsha upp kunskaperna tills man kommer dit.
 
Nu är min biljett bokad och betald till San Diego. Nu blir det ingen mer förskjutning på min dröm. Det datumet kommer vara startet på mitt nya liv.
Den 10 april kl: 14:20 säger jag adjö till Sverige. En 19h!!!! flygresa väntar mig och en del jetlag =/. Snacka om tortyr O.o.... Jag som tyckte Thailand resan på 12h var rena "Pain in the ass"... 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0