2013-03-09

Reunion var det igår som sagt och det vart en lyckad kväll. Började med en tre rättersmiddag. Ostron, mini kycklingvingar som förrätt och till varmrätten vart det en margarita marinerad biff med dubbelbakad fylld bakpotatis. Efterrätten vet jag inte om jag ens hade plats för, men den gick ner ändå =P. Är det något man får plats med så är det min favorit dessert, Gino =D. Det är en god och enkel dessert med fruktsallad som är gratinerad med VIT choklad.
Efteråt var det efterfest på ett ställe som heter Lemon. Hur vi kom fram till att vi skulle dit minns jag inte, men det blev bara så. Har aldrig varit där och kan tänka mig varför jag aldrig gjort det heller. Rätt litet ställe och grymt tråkig och dålig musik. Vi var ett stort gäng iallafall och vi lät inte det försöra vår kväll. Det går att ha kul sålänge man har grymt sällskap ;-).
Sedan var det dags för det självklara donken besöket. Blev en bra avslutning med svart taxi också för 250:- hem från stan till Jakan =D.
 


Kommentarer
Anonym

Tur att det var VIT choklad..;) det bästa av två värdar kanske wiihioooo ;)

Svar: Hehe ja i min värld är det VIT choklad som gäller och inget annat. Tycker inte mörkchoklad är lika bra till "dessert". Isåfall måste det vara mycket grädde som tar ut smaken eller colasås ;-). .
Mahdi

2013-03-10 @ 05:36:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0