2013-01-26

Dags att vända på dygnet igen. Inte för att jag har lyckats vända på dygnet odentligt de senaste veckorna, men måste jag göra det seriöst så man klarar av 13 timmars nattarbete. Så Inatt blir det comeback på jobbet igen. Får se hur mycket man fortfarande kommer ihåg av det. Känner att det kommer vara segt i början och det lär säkert ta någon dag innan man kommer igång igen. Får hoppas på en lugn natt. Men det kommer bli kul att träffa kollegorna igen =).
 
Har börjat kolla på The Vampire Diaries... Ja jag vet... Vi lever i en värld där Mahdi börjar kolla på The Vampire Diaries. Det var Danny som rekomenderade den så jag skyller på han =P. Jag fick ge den en chans och den verkar vara rätt spännande och påminner en del om smallville. Det är som att de har slagit ihop Smallville, True blood och Förhäxad i en och samma serie. Har redan hunnit se säsong 1 och måste erkänna att jag nu har fastnat. Kan vara de snygga brudarna i den serien ;-). Hehe nah, men den har bra handling och det är mycket "action" hela tiden. Säsong 2 står på schemat nu och den blir perfekt att vända dygnet till ;-).
 
Blev ett hårt gympass idag. Axlar och mage samt underarmar stod på schemat. Är lite orolig att jag inte kommer kunna hålla igång lika mycket nu när man ska jobba igen. Men jag ska göra allt jag kan för att hinna med ett pass innan jobbet varje dag. Det kommer inte bli lätt då jag älskar sömn =/. Så vi får se hur det blir med det =).
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0