2013-01-27

Och däääär var första dagen på comebacken över. Det gick rätt bra faktiskt och med turen på min sida den här gången så fick jag en lugn natt. Konstigt med tanke på snöstormen som höll på jävlas hela natten. Det var intressant att se hur arbetsskadad man är som fortfarande minns alla koder! Inget man är direkt stolt över men jag verkar ha blivit ärrad för livet med dessa sifferkombinationer =P.
P.S Gissa vad jag hitta på Willys idag... En ny sort Ballerina kex!!! De var sååååå goda! Kunde inte motstå att köpa ett par paket och njuta av de hela natten ;-) Rekomenderas stort!

Idag lyckades jag tvinga mig vakna tidigt då jag skulle träffa en nära vän för att luncha tillsammans och bara umgås lite. Det vart lite shopping på köpet också. Köpte nya sporthörlurar som man kan sätta fast bakom örat utan att de ramlar av vid rörelse. Har haft sådana förut men lyckades packa in de i någon kartong när jag flytta och nu gömmer de sig.
Blir perfekt då jag har en armbandshållare till mobilen och med den nya spellistan kommer träningen bli mycket roligare. Har faktiskt börjat tröttna på de upprepade låtarna som de har sönderspelat på gymmet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0