2012-10-25

ZzZzZ. Gick och lade mig 12.00 idag och vaknade vid 20.00... Det här med att vända på dygnet verkar inte vara mig grej. Men jag tycker ändå att man hinner göra så mycket mer på nätterna än på dagarna. Man får det lugnt när alla sover och kan göra mina grejer i lugn och ro. Speciellt när man vet att ingen Simpsons eller Family guy sänds på TV då =P.
Löningen has finally arrived! Den var rätt efterlängtad kan jag säga.
Jag var och storhandlade mat med morsan och drog vidare därefter och köpte en ny skäggtrimmer från Mediamarkt. Börjar känna att det är dags att trimma skägget. De hade såååå mycket att välja på... Jag ska ju bara trimma av lite skägg, inte klippa någon gräsmatta =P. Det hade maskiner allt från 200 kr till 2000kr!!! Tillslut bestämde man sig för en Philips som hade vunnit bäst i test och den gjorde sitt jobb perfekt =).
Sen var det ett besök till storesyrran då hennes bröllopsfilm äntligen var färdig. 6 skivor av filmklipp blev det sammanlagt!!!. Det var en väldig proffesionell filmning de hade gjort. Nu får jag sitta och klippa ut och redigera lite delar så att man får ner allt på en skiva.
Så nu har jag natten på mig att fixa och trixa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0