2012-10-23

Jag säger bara AP Master yi mid! Bäst! "Dagen" som började kl. 20.00 med att min polare Danny ringer och väcker mig. Han ville att vi skulle lira LOL (League of legends). Jag är så besatt av det här spelet och det är super kul att sitta och nöta det ett gäng. Master yi är min favorit karaktär och jag har typ tränat in att optimera alla hans abilitys. Nu är jag så bra att jag klarar av att sänka ett helt lag vid en team fight. Man satt och lira fram till 01.00, tills vi vart sugna att dra och kolla på nya spiderman filmen. Så vi börja höra runt med alla nattugglor i området och drog över till Dannys lägenhet. En av grabbarna orkade inte se hela filmen så han gick och lade sig. Men det fick han sedan ångra då vid slutet av filmen planerade att skrämma honom när han låg i rummet och sov... Och såhär gick det till hahahaha...
 
http://db.tt/sWgRxBAn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0