2012-10-18

 
Jag mår mycket bättre idag. Medicinen verkar göra sitt jobb och immunförsvaret arbetar för fullt. Ser fram emot att kunna träna och jobba igen =). Har passat på programmera och designa om min blogg. Tog några timmar, men inte hade jag så mycket annat att göra när jag legat i soffan. Det var nästan 6-7 år sen jag programmerade hemsidor, så man fick fräsha upp minnet lite innan man kom igång igen.
Har lite små ändringar jag vill göra, men so far är jag rätt nöjd med resultatet. Måste snart börja sortera mina inlägg i kategorier känner jag. Så där kommer allt samlas och det kommer bli enklare att navigera till de olika händelserna. Känner att min blogg har mest varit som en dagbok, vilket jag såklart kommer fortsätta med, men kommer ibland ta upp saker som pågår runt om mig och som jag tycker är intressant. Därför kommer "kategori" menyn att vara till bra nytta.
Idag har min dag varit lite konstig. Jag gick och lade mig kl 08.00 och vaknade igen vid 12-tiden. Min moped har varit stulen i snart 1 år, så idag fick jag ett samtal av polisen om att de hade hittat den och att den har ett skick som bara var att skrota. RIP på gulbettan =(. För att göra det så behövde de mitt registreringsbevis, så jag var tvungen att åka ner till stationen med den innan 15.00. Passade även på att besöka Jocke för att lämna tillbaka en borrmaskin som jag lånat för ett tag sen, samt mysa med världens gulligaste Lukas (Golden Retriever). Kan avslöja att han är sååååå söt fortfarande och lika go att mysa med som när han var en liten valp <3. Efter det var det ett snabb besök till banken och sen hem igen. Klockan var bara ~15.30 och energin var redan slut, så det var bara att gå lägga sig. Vaknade upp vid 20 tiden och kände att jag mådde mycket bättre så jag drog igång Game Of Thrones och började kolla igenom säsong 2.
En riktig spännande serie och man kunde inte låta bli att starta ett nytt avsnitt såfort den ena var slut.
 
 RIP =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0