2012-10-16

VEM VARE SOM SMITTA MIG! SÄG VEM DET VAR! DEN SOM SMITTA MIG SKA FÅ STRYK!
Då var det dags för årets influensa. Idag tisdagen den 16 oktober var det dags igen. Jag är brukar inte bli sjuk på ett helt år. Men har en veckas period som uppkommer någongång på året där jag får en omild version av  förkylning, feber, halsont samt rinnande näsa. Det var ingen bra tajming då min ledighet går ut imorgon (Det beror hur man ser på det, men jag har inte råd att vara sjuk just nu). Jag har även kommit igång med träningen och jobbat hårt på att hålla suget uppe.
Så dagen började med att ringa planeraren och sjuka mig under en hel vända. T.o.m han vart chockad att jag vart sjuk =P. Men det är bara att acceptera läget och börja trycka i sig apelsiner och medicin samt vila. Var nere i apoteket och handlade medicin för 500 kr! Jag måste bli frisk snarast!
Usch! Att vara sjuk är verkligen det värsta jag vet. Det enda fördelen som jag kan komma på är att bli lite bortskämd av morsan med godsaker efter godsaker till sängen =). Vet inte om det bara är jag, men jag blir alltid sugen på dra och träna när jag är sjuk.
Krya på mig! Jag ber verkligen mitt immunförsvar att jobba ihjäl sig nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0