2012-10-15

Alltså seriöst, jag kommer aldrig förstå mig på tjejer och deras tänkande. Falska och man blir bara äcklad till slut. Som tur är det inte bara jag som har det problemet, så jag kan inte dra slutsatsen att det är mig det är fel på. Jag vill inte dra alla över en kamm för att jag vet att det finns några där ute som har en hjärna och sin heder kvar. Jag har mina perioder där jag hatar alla tjejer då jag verkligen tappar all hopp om att någongång finna den rätta. Känner mig så utnyttjad och sårad av sådana typer där ute och JA, jag lär mig aldrig... Efter en kortperiod så är man där igen, ger de en chans till och blir sårad igen.
Mina vänner säger att jag bara haft lite otur och att det är mitt fel att jag väljer den typen av tjejer. Men så är inte fallet alls i min situation. Det klart utseendet spelar roll också, men det har aldrig varit en faktor för mina val och jag har aldrig varit intresserad av en tjej förens jag verkligen lärt känna henne eller ja i verkliga fallet trott att jag känt henne.
Men nu har jag bestämt mig att lägga ner verksamheten för en längre period. Jag ska ändå snart resa iväg till en annan kontinent och det är nog bra att vara utan och fokusera på min dröm istället. Kanske får bättre "tur" om jag låter ödet välja själv. SO BACK OFF ALLA TJEJER!
Jag säger bara som kapten röd..
 "Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma!"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0