2012-10-13

Idag mår man som man förtjänar! Var hemma vid 8 tiden och somnade om som en stock. Min gruppledare ringer mig på morgonen och undrar om jag ska med och gymma. Jag vet inte ens om jag svarade i sömnen eller om jag ringde upp senare när jag vakna =/. Men det vart inget gymmande för min del iallafall. Kommer inte bli mer utgångar fram till kryssningen i slutet av november för min avslutning från jobbet.
Anyway, lördagen vart förstörd så jag passade på att bli lite bästis med Tv:n och soffan. Senare på kvällen hämtade jag upp morsan från stationen då hon var på besök hos min moster i Oslo. Blev ett snabbis besök till syrran på natten sen för att lämna lite saker.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0