2012-10-12

0035! Sådär då, ledig från jobbet i 5 dagar och nu drar jag igång latheten till en annan nivå. Blir tyvärr inget skrivande när man jobbar pga tidsbrist. Får ta det nu på ledigheten istället. Har inte planerat något de dagarna vilket jag som sagt föredrar och fick även inse att det är vad jag ska fortsätta med också. För samma kväll låg man i soffan och får ett sms om att man ska sluta tråka och dra med ut.
Jag älskar sådana spontana utgångar. Det är de som alltid blir roligast och mest lyckade. Frissan och det nya skägget som blev en stort snackis den kvällen var redan klara så bara på med lite finkläder och börja röra sig mot Medis. Sen var det bara All in!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0