2012-10-07

Tjingtjong! Plingplong! Kingkong!
Det bästa jag vet är spontana dagar som blir lyckade. Hatar verkligen att planera mina dagar utan låter de komma som de kommer. Mycket skönare och roligare med överraskningar. Dagen började med att en vän ringer och bjöder in mig på hennes kompis födelsedag som då var samma dag. Jag skulle ut och powerwalk:a med min gruppledare en snabbis innan, hinna gå handla någon present till födelsedagsbarnet samt handla med morsan. Så det vart lite att göra innan man äntligen kunde hoppa in i duschen och fixa sin swag.
Vi skulle beställa käk tillsammans innan och ta med hem. Det blev en smarrig kycklingpasta och en super god tårta som födelsedagsbarnet bakat själv till menyn. Nam Nam!
Gagnam style, Dansa pausa och Danza kuduro var uppradade på spellistan och alla var redo för utgången på Garbo i Sumpan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0