2012-10-02

Råkade kika in här och fick tillbaka skrivsuget. Vilka färska minnen den här bloggen frambringar! Nästan så att man känner att de dagarna var igår. Får hoppas att man håller suget uppe den här gången.
...
Jaaa... Var ska man börja? Det där sommarjobbet som väktare jag sökte fick jag... Planen var att jag bara skulle sommarjobba och sen plugga vidare, men det blev inte riktigt så. Nu efter snart 3 år jobbar man kvar här på Securitas. Jag trivs fortfarande, tycker att det är det roligaste som finns och känner att det jobbet har utvecklat mig till den personen jag är idag. Jag  har alltid haft mitt mål som jag strävat efter och det här jobbet har faktiskt hjälpt till att förverkliga det mesta. Jag har hunnit köpa en lägenhet i Solna, nyrenoverat den, skaffat mig en ny bil, flyttat ut.. igen...  tjänat pengar och snart ska jag bege mig och förverkliga min barndomsdröm.
 
Nu måste jag tyvärr skicka iväg inlägget då jobbet kallar, men fler inlägg kommer framöver. Finns endel som har hänt de senaste åren.
BTW dagens ord är "Chillax" ;-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0