2012-11-05

Ny dag och nya tag. Det är prick en månad kvar tills plugget drar igång. Fyfan vad jag ser fram emot det :-). Känns lite pirrigt då allt måste vara perfekt tills dess och än har man inte lyckats fixa allt.
Bilen har jag nu bestämt att den ska behållas då jag kommer vara i behov av den när jag kommer tillbaka om ett år. Många bäckar små gör en stor å... Några små utgifter måste jag försöka bli av med också. Mobil abbonemang, gym, försäkringar mm.
Annars känner jag mig laddad och har börjat räkna ner ;-). Har nu fått ett spikat datum på resan också, 10 januari.
Idag reste morsan iväg till Irak. Det vart en panik resa då min mormor är svårt sjuk och det kan vara hennes sista dagar tyvärr. Var och skjutsade henne till flygplatsen imorse, passade sedan på att byta mina däck på bilen och tvätta den.
Nu blir det sova då jag ska börja jobba ikväll igen ;-).
Så jag säger godnatt/morgon på er alla!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0