2012-11-02

Har för första gången vänt på dygnet och är en dag människa igen.
Usch! Seriöst, det är så jobbigt och stressigt! Alla springer omkring här hemma och ser så stressade ut. Jag känner att jag inte har så mycket att göra idag förutom bio:n senare på kvällen. Har lovat att dra och kolla på Skyfall (Nya James Bond) med en nära vän. Wooowiiihoooo! ;-)
Så under tiden eller det mesta av tiden var att försöka hjälpa andra att få sina saker gjorda. *Ler* Nu i skrivandes stund, fick jag en flashback på hur det var när man var dag människa. Det var ju precis så, alla ville ha en del av mig och man hann själv inte tänka på sig själv.
Den här vändan får jag väll bjuda på lite av Mahdi ;-).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0