2012-10-30

Guess what?! WHAT?! In the butt!
Jag var på möte med skolan i Västerås idag och skulle träffa skolans rektor för att prata lite hur de senaste månaderna kommer bli. Han ville se hur seriös jag var, då det kommer vara stressig och det gäller att man är beredd att ta ansvar och ge 200%. Jag har som sagt pluggat förut och flyttat ut, så jag har lite erfarenhet på vad som väntas av mig. Jag känner att det kommer bli en del läsning och det gäller att man då har pluggteknik och försöka vara aktiv på lektionerna så mycket som möjligt. men jag känner att det kommer bli bra då jag redan har ett försprång med flygämnerna.
Fick även reda på att jag kommer få dela lägenhet med 4 personer, så det kommer bli lite spännande det också. Jag har bott med en nära vänn under 1 års period när jag pluggade i Västerås. Det var inte lätt och vi vart irriterade lite då och då. Men man fick det att fungera till slut. Gäller bara att kommunicera med varandra om saker som vi störs av och komma överens om något gemensamt.
Jag skrev på kontraktet med skolan och fick svar på alla frågor jag hade. Passade på att söka CSN också samma dag då det tar någon vecka innan man får deras beslut.
Efter mötet ville jag träffa gamla vänner från studietiden som bor kvar i Västerås. Det var länge sen man sågs så det var trevligt och vi hade mycket att berätta. Tiden sprang iväg och klockan var redan mycket då jag skulle jobba samma dag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0