2012-12-27

Vad händer? Var bor du? Vad tror du?!
Pluggar! Ja det är rätt mycket att läsa in och förstå på kort tid. Men det är rätt intressant och kul. Har redan lärt mig en del och blir ännu roligare ju mer man kan. Det har underlättat ganska mycket pga mina tidigare studier och kunskaper. Så jag känner att jag ligger bra till på den fronten ;-).
Väntar fortfarande på beslut från CSN och för Visumet. Men de borde man få snart tycker man. Det skulle ta en vecka för de att besluta. Iof det har ju varit en del helgdagar nu, så man kanske inte ska ha så mycket hopp om det =\.


Kommentarer
Ullis (och de andra kollegorna)

Blogga Mahdi, blogga!! ;)

Svar: Hehe det har varit segt med det tyvärr. Får ta och skärpa mig ;-)... Det kommer nya inlägg och en liten överraskning till er alla =).
Mahdi

2013-01-25 @ 23:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0