2012-12-16

Syrran var så gullig igår och hade fixat en överrasknings fest till mig. Åkte hem till henne på kvällen igår och när jag väl kom in så hoppade alla fram och gratta mig. Hon hade bakat tårta och massa gott. Allt låg där på bordet i väntandes på mig =D. Fick  även en jätte fin tröja som present av henne <3. Jätte fin kväll var det, men kunde inte vara där så länge då jag hade fysik prov som jag skulle skriva idag.
På tal om provet så skrev jag precis klart den och fick jag alla rätt... Japp fullpott! 100%!!! Så här fick man en till present ;-). Vilken lättnad det är nu iallafall, skönt att få det gjort. Nu återstår ett till prov nästa vecka och det är det sista för fysik kursen =D.
Får ta och fira med Tacos imorgon då =D.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0