2012-12-15

 
Jajamennsan, idag är det min födelsedag ;-). Hela 24 år!!! Kan inte tro det själv =P. Det var efter tolvslaget som man kände sig som mer vuxen ;-). Hehe nah, jag är nog samma Mahdiego som för någon timma sen. Men klart börjar man tänka mer ansvarsfullt och moget ju äldre man blir. Det är som att man får en röst i skallen som säger till att det är dags att skärpa sig och börja ta tag i sitt liv typ.
Det blir tyvärr inget firande för min del då jag har fysikprov imorgon och ligger lite efter med kapitlerna. Vad finns bättre än att fira med en fysikbok i knät va hela dagen!?
Fick endel gulliga gratualtioner via facebook och SMS som måste besvaras också.
Lillesyrran har bjudit mig och syskonen hem till henne ikväll. Hon tyckte att vi skulle få umgås lite tillsammans och kolla på film. Jag vet faktiskt inte om jag kan gå med tanke på att jag ligger efter med plugget, men någon timma lär väll inte skada =/.
Ska ringa Danny och reta han lite om sin ålder. Jag är 15 dagar äldre än honom och han stör sig som fan på det när jag påpekar =P. Brukar säga till honom att han är som min LILLEBROR och då blir han lack. Det här har hållt på i 3 år nu. I 15 dagar får han stå ut med att jag är äldre än han (årsmässigt). Ska försöka skriva någon dikt/ramsa och skicka till han =P.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0