2012-12-14

Blev uppväckt av taxin som skulle plocka upp mig kl. 04.30. Av någon anledning så ringde inte mobil larmet. Som tur var allt redan fixat dagen innan, så det var bara att hoppa in i kläderna och springa ner till taxin. Nu är man framme i flygplatsen iallafall, är helt slut och har sovit dåligt inatt. Det blir alltid så när jag ska resa. Jag tänker att jag inte får försova mig och det leder till att jag förlorar sömnsuget och blir liggandes där och grubblar över att jag måste sova nu. Det blir som en ond cirkel.
Men det spelar ingen roll för att man vet vad som väntar ;-). En tidig födelsedagspresent... En resa till Barcelona. En hel dag bara jag och Barca <3. Det bästa av allt är ju såklart att vara uppe i luften <3. Skönt att det finns internet ombord på planet så man kan passa på att kolla upp och planera vad man kan göra och transport mellan ställerna. Hasta luego!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0