2012-12-02

Tjoho =D. Vaknat redan ;-).
Låg i sängen och tittade lite på tatueringar. Jag vet, jag har typ alltid varit emot tatueringar då jag vet att man aldrig kan gilla något lika mycket för resten av sitt liv.
Jag vill ha en text som betyder och har betytt något för mig under alla åren. Har tänkt på Rocky balboas citat när han talar om för sin son att "The world ain't all sunshine and rainbows...", men det är lite för lång och jag vill gärna ha med hela citatet då ifall det ska bli just den.
Har även en annan favorit som det lutar åt mest just nu. Nämligen “I always wonder why birds choose to stay in the same place when they can fly anywhere on the earth, then I ask myself the same question.”  - Harun Yahya.
Funderar på att ha den vid sidan av magen. Ja, jag vet, har hört att den delen gör mest ont. Men det är helt klart lätt värt det. Kommer tänka om säkert miljoner ggr innan den kommer bli av, så ha inga förhoppningar =P.
 
I skrivandes stund fick jag ett sms från polisen om att mitt pass var klart. Tur att det inte dröjde så länge då jag måste börja ordna med visum. Blir att plocka den imorgon =). Nu är det dags för julkalender och här ska det även bakas kladdkaka =D.
 


Kommentarer
Ullis

Tjena Mahdi, kul att du hittade till min blogg och nu har även jag hittat hit! :)
Ska bli kul att följa dig på resan och se hur det går. Men först ses vi på julbordet! :D
Tjingeling!

Svar: Nämen =). Hehe kul att du hittat hit ;-).Ja, det kommer bli ett spännande år och jag ser fram emot min första dag i San Diego. Jag ska försöka hålla blogg intresset uppe så gott det går ;-).
Jajamennsan det gör vi lätt. Har redan saknat er alla!
Ha det bäst sålänge!
Mahdi

2012-12-03 @ 14:00:27
URL: http://ullisweb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0