2009-02-28

Nu har man varit ledig sen tisdag och har nästan bara suttit framför datorn och kollat på TV. Man borde kanske börja ta och plugga till tentorna som jag har om 3 veckor. Är så trött på plugget. Man har ju fan gjort det i snart 16 år nonstop och det sista jag vill göra just nu är att öppna en bok. Måste skapa lite varjation i mitt liv ´för att allt ska hålla. Att resa runt har jag nu tänkt på i ett år och snart kommer det bli en äventyrs resa någonstans i världen. Var, är det inte bestämt ännu, men det lutar mycket åt USA.

Det har annars varit fint väder ute. Var ute och cyklade i förrigår och härjade loss i stan. Det var nästan som att man inte cyklat på 3 år och helt plötsligt känner man känslan igen och sen bara JIIIIHHAAAAA... Sen var det luncha på mcdonalnds. Hade fått hem några kuponger där "Köp en valfri meny och få en extra meny på köpet". Så de burgarna satt perfekt =D.

Idag har jag mest uppdaterat mitt CV och jobbansökan då det börjar bli dags att söka sommarjobb. En typisk grej man måste göra varje år... söka sommarjobb =/. Usch!.
Får se om jag får något bra och soft jobb så man inte sliter ut sig. Hoppas på något väktarjobb.
Trackback
RSS 2.0