2009-02-24

Dagen började med att telefonförsäljare ringde och väckte mig. Vet inte om jag berättat det förut, men jag hatar när någon väcker mig till saker som inte är värt att vakna för. De fick lite utskällning såklart och luren råkade läggas på.

Senare på dagen drog jag och kusinerna till Husbys äventyrsbad. Där har man inte varit på länge och de höll ett tag på renovera, så nya ruschelkanor fick man uppleva =). Slog rekordet på 5,25 s på snabbaste åket och ingen kunde slå det. Yaay =D.
Sedan var det dags för ångbastun.... och gissa vad kusinerna börjar göra.... japp... sjunga, trumma och dansa. Vi var ensamma där inne så det var inte så skämmit. Men det var kul då det såg så roligt ut. Fick kramp i käften av all skratt hehe.
Sen på kvällen blev det en inferno kväll med några polare. Det hade precis snöat och kramsnö var det också, vilket slutade med snöbollskrig. Redbull + CS och Battlefield 2 senare och avslutade hela med en kebabtallrik. Fyfan vad den satt så bra =D.

    
 
Trackback
RSS 2.0