2009-02-21

Idag var jag bjuden på middag hos min moster. De har precis flyttat till en ny lägenhet och vill inviga allt med en speciell middag. Jag tackar såklart inte nej till sådana tillfällen när det gäller god mat  =D. 
Lägenheten var stort, 5:a + kök, ganska coolt designad med fina färger på väggarna. Så stort grattis till de.
Jag började själv fundera hur jag själv skulle möblera om hemma ifall jag hade en sådan lägenhet. Det första jag skulle bygga, skulle vara ett grymt hemmabio anläggning och ett underhållsrum där man kan chilla och umgås när man har hemmakvällar.
*Dreglar*...

Bortsett från mina drömmar, så var det en rolig kväll där hela släkten var samlad.... God mat, bra stämmning och massor med skratt, särskillt när vi satte på orientalisk musik och morbrorn bara hoppade upp och började dansa hehe. Sen ser man helt plötsligt kusinerna hoppa upp och börjar härja loss haha. Snacka om att bara "släppa loss" från ingenstans... måste ligga i blodet  =)

Trackback
RSS 2.0