2009-02-19

Idag var jag inne och kikade på andra bloggar så jag tyckte att jag borde också fixa en egen och börja skriva. Så nu har jag blivit medlem jag också och det här är mitt första inlägg.
Jag är lite nybörjare just nu så jag har inte hunnit gå in och kika på alla funktioner osv...

Idag åkte jag till Stockholm för att hälsa på familjen. Jag bor egentligen också i Stockholm, men har flyttat ut för att att jag pluggar just nu på Mälardalens högskolan i Västerås. Det var ca 3 veckor sedan jag var och hälsade på så de hade saknat mig mycket. Jag har mest saknat den goda maten. Jag är inte så bra på laga mat, det kan jag erkänna och jag är känd på att bränna pyttipannor. Ibland blir det så fel att det blir pizza beställning istället. Men någon dag kommer jag säkert lära mig laga något bra.
På kvällen drog jag ut med några polare och lirade lite CS.... och gissa vem som ägde? Japp, jag såklart =D.
Sen var vi väldigt hungriga så vi drog till en kebab resturang och slurpade i oss en kebab tallrik Mumms!

Det var nog allt för idag iallafall. Får se om jag orkar skriva nått imorgon =/.... men det här verkar vara kul  =D


Trackback
RSS 2.0