2013-02-06

Usch! Det här förbannade snöandet slutar ju aldrig! Det har hållt på sen igår och tills nu håller det öser ännu mer! Massa trafikolyckor skedde idag varav en lastbil krockade och välte typ 800 m framför mig. Som tur klarade chaffören sig med lite skrapsår och blåmärken. Usch vad hemskt! Det hade kunnat sluta värre =/.
Jag som också hade planerat att tvätta bilen men blir nog att skjuta upp på det ett tag till. Ingen ide då det är slask och blötsnö på vägarna.
Tycker snö ska finnas i MAX en månad här i mellersta delen av Sverige. Vill man uppleva mer snötid så kan man åka längre upp och njuta tills man tröttnar.
Det är egentligen nu man ska passa på och ta ut sin semester. Bara försvinna från det här deppiga vädret och leva livet! Oh vad jag längtar till Californien!
Får nog sluta drömma så långt bort. Det får bli när det bli. En dag i taget ;-). Nu ska jag iallafall hoppa ner i sängen och försöka drömma om min matlåda som en kollega ska bjuda på inatt =D.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0