2013-03-18

Var och hjälpte en vän att köpa laserskrivare på Elgiganten. Det finns så många att välja bland och alla har typ exakt samma specifikationer. Kanske skiljer det sig på utskriftshastigheten, men resten är samma. Snacka om dålig konkurrens bland företagen. Blev en multifunktion laserskrivare från Canon iallafall för 1990kr.
 
Skrev på ett nytt lägenhetskontrakt i San Diego idag. Jag var tvungen att säga upp den som jag skulle ha flyttat in i Januari. Det är så dyrt med lägenhetshyror i Californien. Jag kommer betala ca 4500kr för en lägenhet som jag delar med en annan klasskamrat. Hade kostat mig 9000kr annars om jag valt att ha ensam lägenhet. Vi har som tur seperata rum, men gemensamt kök och vardagsrum samt WC. Får hoppas att det är en bra rumskamrat. Vi har en pool utanför också. Så jag kan bara fantisera var all plugg kommer ske ;-). Ser fram emot att åka snart! Wooop woop!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0