2013-02-14

Jaaaaaaa! Äntligen! Passet med visumet har anlänt! Kan inte tro mina ögon! Ohhhh fatta vilken lättnad! Har oroat mig i 2 månader och inte kunnat planera något pga den jäveln! Men nu jävlar ser jag ljuset igen. Jag är såååå lycklig och glad just nu så det inte går att beskriva.
Resan kommer bli i början av April och den här gången kommer jag att få äntligen sätta min fot på amerikansk mark. Alltså jag är så överhetsad just nu att jag håller på stavar fel hela tiden nu när jag skriver här.
Fin present på Alla hjärtans dag, nice timing =D. På tal om den så vill jag passa på önska alla mina nära och kära all lycka och kärlek i världen! Så glöm inte att få den som är speciell för dig... att känna sig just speciell! Kärlek till er! <3 <3 <3

Var och hjälpte min gruppledare med sista flyttlasten till hans nya hus idag. Det var så tyst och stjärnklart att man bara ville stanna där och njuta. Alla tankar och stress bara försvann automatiskt när man tittade upp. Han kommer nog ha det bra där ute. Kommer bli endel tvångsbesök hos han också kan jag lova. Finns nämligen ett fint gästhus som kommer erövras av mig hehe ;-). Grattis ännu en gång och jag är glad att jag fått hjälpa en guldhjärtad vän på en sådan fin dag <3.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0