2013-02-12

Nu har man jobbat 8 nätter i rad och jag känner att jag inte har något liv kvar =P. Har sjungit "Panetoz - känn dig fri" hela sista natten för mig själv och längtat som bara den =D.
Har bara hunnit sova när jag kommit hem och sedan vaknat och iväg till jobbet igen. Inte lyckats hitta en lucka till bloggen tyvärr. Har haft svåra sömnproblem de närmaste dagarna också. Vaknar upp oftare, känner mig pigg och slutar med att jag inte kan sova mer.
Kanske bara lite orolig för visum grejen. På tal om den så har det gått framåt ;-) Statuset är nu ändrats från "Processing" till "issued"... Har försökt lista ut vad det kan betyda men det ordet kan ha flera betydelser. Utfärdat betyder det på svenska, men man vet fortfarnade inte om det är "godkänd" eller "nekad" de utfärdat...
Det är bättre än "processing" då man nu vet att det snart kommer ett besked =P. Det står att jag borde få svaret inom max 10 dagar, så det är bara att hålla tummarna och vänta in den.

Anyway... nu är man iallafall ledig 3 dagar innan man kör igång igen, så jag får passa på hinna göra de saker man skjutit upp på.
Idag är min dag fullbokad till en vän som fyller år. Blir inget stort, utan bara umgås lite och äta middag med närmaste och en liten gullig överraskning. Stort grattis från mig iallfall och önskar dig en underbar dag!
Nu blir det sova och försöka få igen de timmarna man missat.
Natti natti =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0