2013-02-23

Det börjar bli lite långa mellanrum mellan inläggen känner jag =P. Hinner som sagt inte göra så mycket när jag jobbar och det har bara blivit en hel del av jobbandet den här månaden. Orkar inte köra något mer extra men tvingar mig själv att köra på månaden ut. Kommer inte jobba något mer efter denna månad då CSN gränsen av fribeloppet över vad man får tjäna för att få studiemedel är nådd. Sjukt att de inte låter studenterna jobba och plugga samtidigt när de har möjlighet till det. Sjukt begränsat samhälle vi lever i...
Aja, The world aint all sunshine and rainbows....
Jag har varit på besök hos min faster på Huddinge sjukhuset idag. Stackarn mår jätte dåligt och sjukdomarna börjar visa sig nu sent i hennes ålder. Fick lite flashback då det var samma grej som tog kål på pappa =(. Hoppas hon blir bättre iallafall. Orkar inte med ett dödsfall till.
Vi brukade tyvärr ändå inte ses så ofta (~ knappt en gång varannan månad), men nu på sistone har hon sovit över hos oss och vi har lyckats komma varandra närmare. Hon påminner mycket om pappa, har exakt samma humor och gillar samma maträtter.
Morsan hade fixat lite käk som vi tog med oss då hon inte gillade sjukhus maten och lite sällskap vart det på köpet.
Gillar inte sjukhus miljön då jag känner att det kryllar av bakterier och sjukdomar i luften där inne.
 
Passade på att tvätta min pärla idag också. Jag säger bara daaaamn ;-). Älskar henne <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0