2013-03-07

Vilken dag! Är helt slut och vill bara krama sängen nu. Gjorde klart det sista med golvet nu och satte dit nya lister. Blev jätte snyggt och är super nöjd med resultatet. Flyttade tillbaka alla möbler också, så nu är huset i sitt vanliga skick, men med nyare golv ;-).
 
Åkte och gjorde ett snabb besök hos min faster. Tycker synd om henne då hon är så ensam där hemma och kan knappt göra saker själv. Hon bara älskar när jag kommer över och gör henne sällskap.
Efter det blev det ett gymbesök där ett hårt benpass blev avklarat ;-). Fyfan vad det tog hårt, kunde knappt gå efter det =P. Det är så det ska kännas varje gång, då vet man att man gjort nytta.
 
Hade planerat att formatera och installera om alla datorer hemma. Brukar göra det någon gång varannat år så att datorerna hålls fräsha och fria från massa skit man laddar ner. Så hela släkten hade tagit hit sina datorer för att enda datorkunnige i familjen ska fixa de =P. Alltså jag ;-). Skönt att fixa de innan man drar så man slipper "kundservice" samtalen när något skiter sig med de.
13 datorer stod på rad och man pendlade fram och tillbaka mellan de. Har fixat en återställningsdisk som innehåller alla program som jag brukar använda, photoshop, office, vlc, antivirus, java, flashplayer mm... Så egentligen skötes allt och installeras automatiskt. Endast några detaljer behöver bevakas och justeras, men det är typ några musklick. Nu är alla datorer som nya och man märker hur snabbt allt bara flyter på nu.
 
Imorgon fyller lillebrorsan 18 år och jag har inte köpt någon present till han. Han vill nog hellre ha pengar då han planerar en resa med sina vänner till sommarn. Så jag tror att jag kör på det.
Det är även planerat en reunion med några kollegor som slutat. Så det ska bli kul att träffa de och höra hur det går för de. Blir säkert någon fin middag och bowling ;-).


Kommentarer
Anonym

Mmmm man vet att det var bra när man knappt kan gå efter.. Wwooooiiiooo ;)

Svar: Hahahah ja, är det någon som borde veta det så är det du ;-).
Mahdi

2013-03-08 @ 05:44:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0