2013-02-04

Idag vart man piggare och började bli rätt sugen på dra lyfta skrot. Har märkt att jag får ångest och blir stressig om jag missar en gymdag. Det är bra tecken och kan behövas för att lyfta på min lata arsle och bege mig dit någongång. Men nej, Mahdi skjuter upp gymmet till senare och vad händer då? Jo Mahdi får ett oväntat gästbesök hem och det vore oförskämt att prioritera gymmet över de. Men Mahdi tror han är smart och kan  ta gymmet senare på kvällen när de sen drar. Men en sån tur har ju inte jag ... En kollega ringer strax därefter och undrar när vi börjar jobba igen. Jag gissade på onsdag, men ville dubbelkolla i schemat så jag inte säger fel. Det var rätt, men jag upptäcker plötsligt att jag tydligen var bokad på ett extra pass idag. Hade glömt bort det totalt! Snacka om ödet!
Skulle inte varit bra då jag hade planerat en filmkväll med en vän som tyvärr fick ställas in.
Så alla planer sket sig och ingen träning vart det för mig. Istället fick Mahdi åka ut och jobba. Wiiii vad kul!
 
BTW... Vilket jävla piss väder det är där ute! Vill boooort härifrån!!!! God natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0