2013-02-03

Den här helgen har varit lite upp och ner, man har hunnit hitta på massor ena dagen och typ inget dagen efter.
Ja jag känner att man börjar bli för gammal för utgångar. Skulle ut och fira en tjejkompis födelsedag. Började på olearys och slutade på donken =P.... och på tal om det så var det där ett av mina nyårslöften vart bruten tyvärr. Men inget jag ångrar direkt, utan tycker jag förtjänar en sådan dag där jag kan bara njuta av allt jag vill. Man håller ändå igång med träningen så det lär inte vara någon stor grej. Bara man inte börjar vänja sig vid dessa dagar =P. Men det var en grym kväll och man hade kul tills solen gick upp igen ;-).
 
Dagen efter lyckades jag sova 15h totalt. Resten av tiden var jag soffliggandes och bästis med tv:n. Som tur gick det en bra film på 4:an... The Next Three Days.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0